Mitai ir faktai

Esama daugybės mitų ir faktų apie pūslės kontrolę, kurie gali padėti išsiaiškinti tam tikrus neaiškumus arba išspręsti tam tikrus klausimus, kurie jums gali kilti šia tema. Svarbu atsiminti, kad šlapimo pūslės silpnumą dažnai galima išgydyti gerais rezultatais. Jeigu nesate tikras dėl to, koks gydymas jums būtų tinkamiausias, rekomenduojame pasitarti su savo patarėju susilaikymo klausimais arba urologu, kad gautumėte reikiamą pagalbą ir patarimus.

Mitas: Šlapimo pūslės problemų turi tik vyresnio amžiaus žmonės

Myth: bladder problems affect older people

Jaunuolius, tiek vyrus, tiek moteris, gali kamuoti šlapimo pūslės silpnumo problema, dėl daugelio priežasčių. Nors yra keletas senėjimo aspektų (menopauzė ir prostatos problemos), kurie gali daryti poveikį šlapimo pūslės sveikatai, šis reiškinys neabejotinai neapsiriboja mūsų seneliais.


Faktas: Šlapimo pūslės treniravimas gali padėti

Myth: bladder training

Šlapimo pūslės treniravimas – pirmasis žingsnis, galintis padėti kai kuriems žmonėms, kurių šlapimo pūslės – pernelyg aktyvios. Iš pradžių nenueinate pasišlapinti atsiradus poreikiui ir laukiate numatyto laiko. Palaipsniui galite treniruotis sulaikyti šlapimą ilgiau. Kitas būdas – atlikti dubens dugno pratimus, ir šie du metodai kartu kartais gali gerokai sumažinti pernelyg aktyvios šlapimo pūslės epizodus. Dėl to, nuo ko pradėti, pasitarkite su susilaikymo konsultantu arba urologu. Atlikite dubens dugno pratimus, nes jie gali sumažinti pernelyg aktyvios šlapimo pūslės keliamą diskomfortą. Rekomenduojame susitarti dėl apsilankymo pas savo gydytoją.


Mitas: Maža šlapimo pūslė, didelės problemos

Myth: small bladder

Kai kurie žmonės kaltina mažą šlapimo pūslę dėl dažno šlapimo ištekėjimo, bet jūsų kūno įprasti „pajėgumai“ retai būna tikroji šlapimo pūslės silpnumo problema. Sveikų žmonių šlapimo pūslės talpa – nuo vieno iki dviejų skysčio puodelių. Tikroji problema, labiau tikėtina, yra silpni raumenys, šalutinis vaistų poveikis, infekcija arba nervų pažeidimas – gali būti taikomas neveiksmingas gydymas.


Faktas: Sveika šlapimo pūslė sveikame kūne

Myth: healthy lifestyle

Sveikas gyvenimo būdas gali padėti užkirsti kelią šlapimo pūslės problemoms ir jas sumažinti. Gydytojai teigia, kad reguliari fizinė veikla ir dubens dugno pratimai gali padėti sumažinti streso sukeltą šlapimo nelaikymą, šlapimo ištekėjimą, kurį sukelia kosėjimas, juokas arba čiaudėjimas. Mažiau rūkant arba, dar geriau, visai nustojus rūkyti tai padės sumažinti intensyvų kosulį, kuris taip pat daro poveikį šlapimo pūslės silpnumui.


Mitas: Geriausia – vartoti mažiau skysčių

Myth: glass of water

Atsisakymas leisti padavėjui papildyti jūsų stiklinę gali šiek tiek padėti. Tačiau gydytojai teigia, kad gerai veikianti šlapimo pūslė turėtų padėti sureguliuoti normalų skysčių pasisavinimą. Galbūt norėsite apsvarstyti galimybę tą rytą sumažini kavos puodelių skaičių arba negerti kolos, nes kofeinas stimuliuoja šlapimo pūslę, ir geriau vietoje jo išgerti stiklinę vandens.


Mitas: Šlapimo pūslės problemos – gyvenimiškas faktas

Myth: bladder problems are a fact of life

Jeigu jus kamuoja šlapimo pūslės problemos, pasikalbėkite su savo sveikatos priežiūros paslaugų teikėju. Šlapimo nelaikymas – medicininė problema, jis nėra neišvengiama senėjimo proceso dalis. Gydymas priklausys nuo konkrečios asmens turimos problemos ir bendros sveikatos būklės, ir pagalbos prašantys žmonių ligų simptomai dažnai sumažėja ir dėl to palengvėja jų kasdienis gyvenimas.

Jeigu nesate tikras dėl savo sveikatos būklės, rekomenduojame susisiekti su savo šlapimo nelaikymo patarėju arba urologu. Jeigu turite papildomų klausimų apie šlapimo pūslės kontrolę, ir norėtumėte, kad apie tai parašytumėme, galite nedvejodami su mumis susisiekti elektroniniu paštu XXX.