Patarimai

Šlapimo pūslės problemų turi milijonai JK gyventojų, todėl jų turintiems asmenimis svarbu konsultuotis su savo gydytoju arba sveikatos priežiūros specialistais.

Bet kuriuo atveju, yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti siekdami išspręsti šlapimo nelaikymo problemas:

  • Sveika mityba – Papildomi kilogramai gali spausti šlapimo pūslę arba šlaplę, taip sukeldamas papildomą šlapimo tekėjimą.
  • Skysčių gėrimas – Pabandykite išgerti bent 6-8 stiklines (1,5-2 litrus) vandens kas dieną.
  • Treniruokite dubens dugną

Nors galite drovėtis prašyti pagalbos, pajutus šlapimo nelaikymo simptomus verta kreiptis į šeimos gydytoją (šlapimo nelaikymą gydančius specialistus). Šlapimo nelaikymas – dažna problema ir apsilankymas pas šeimos gydytoją (šlapimo nelaikymą gydančius specialistus) gali būti pirmasis žingsnis siekiant surasti būdą, kaip veiksmingai išspręsti šią problemą.

Pratimai

Dubens dugno raumenų treniravimas

Tinkamai treniruodami savo dubens dugno raumenis, gali aktyviai užkirsti kelią ir palengvinti šlapimo ir išmatų nelaikymo simptomus.